بازیگر سبز قاتل صدمه دید

بازیگر سبز قاتل صدمه دید به گزارش آبی طرح، میلاد رفاقتی یکی از بازیگران نمایش «سبز قاتل» که اینروزها در تماشاخانه ملک اجرا می شود؛ به علت حرکات فیزیکی روی صحنه صدمه دید و اجرای دوشنبه ۲ مهر این نمایش لغو شد.


به گزارش آبی طرح به نقل از خبر آنلاین؛ پریسا نقدی زاده کارگردان نمایش «سبز قاتل» که از ۲۵ شهریور در تماشاخانه ملک روی صحنه است، در رابطه با اتفاق رخ داده برای یکی از بازیگران نمایش به خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایش «سبز آبی» با حضور سینا رازانی و میلاد رفاقتی اجرا می شود. میلاد رفاقتی در اجرا حرکت های بدنی زیادی دارد و متأسفانه شب گذشته یکم مهر، رفاقتی در اول اجرا حرکتی داشت که سبب صدمه دیدگی او شد.
به گزارش مهر، این کارگردان افزود: میلاد رفاقتی با وجود صدمه دیدگی تا پایان اجرا روی صحنه به کار خود ادامه داد ولی پس از اجرا از هوش رفت. فورا او را نزد پزشک بردیم تا روند درمانی هر چه سریع تر صورت گیرد.
نقدی زاده خاطرنشان کرد: طبق دستور پزشک و تا مشخص شدن نوع صدمه دیدگی، رفاقتی نباید روی صحنه برود بنابراین اجرای امشب ۲ مهر نمایش «سبز قاتل» را لغو کردیم.
کارگردان نمایش «سبز قاتل» در انتها در رابطه با وضعیت ادامه اجراهای این اثر نمایشی، تاکید کرد: مقرر است امروز متخصصان ارتوپد نظر خویش را در رابطه با این که آیا تاندوم دست میلاد کش آمده یا پاره شده است، اعلام کنند. امیدواریم که رفاقتی گرفتار پارگی تاندوم نشده باشد و به بتوانیم اجراهای نمایش را از سر بگیریم در غیر این صورت احتمال به تعویق افتادن اجرا وجود دارد.
۲۴۳۵۷



منبع:

1403/07/02
14:52:45
5.0 / 5
184
تگهای خبر: بازیگر , كارگردان , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
آبی طرح ، گرافیک و طراحی

آبی طرح

گرافیک و طراحی

abitarh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آبی طرح محفوظ است