مجله وگ، دریک را به دروغ گویی متهم کرد

مجله وگ، دریک را به دروغ گویی متهم کرد آبی طرح: آبی طرح: پس از آن که ظاهرا دو خواننده رَپ مشهور امریکایی بدون اجازه، از علامت تجاری مجله «وُگ» برای اعتبار بخشیدن به آلبوم جدید خود به نام «از دست دادن او» استفاده کردند، Condé Nast (ناشر مجله وگ و تعدادی دیگر از برندهای سرشناس) از آنها در دادگاه فردال منهتن شکایت نمود.


به گزارش آبی طرح به نقل از گاردین، Condé Nast مدعی شده که کمپین تبلیغاتی این دو موزیسین که شامل شبکه های مجازی آنها با بیش از ۱۳۵ میلیون نفر دنبال کننده است، کاملا بصورت بدون مجوز از علامت تجاری «وُگ» بهره برده اند.
این استفاده ی غیرمجاز، شامل اعلام کذب این خبر می شود که مقرر است هفته بعد عکس این دو موزیسین روی کاور مجله قرار بگیرد و همین طور بیان این مطلب که سردبیر قدیمی مجله، آنا وینتور از آنها حمایت کرده است. آنها با این اقدامات تلاش نموده اند به آلبوم جدید خود اعتبار ببخشند.
در حقیقت در شکایت نامه ای که توسط دادگاه فدرال منهتن به ثبت رسیده، آورده شده که «همه اینها دروغ است، هیچکدام از این مطالب توسط Condé Nast تأیید نشده است.»
Condé Nast اظهار داشت که متهمان همین طور یک نسخه جعلی از «وُگ» را همراه با پوسترهایی که طرح بندی آنرا تقلید کرده، طراحی نموده اند و این نسخه در بخش زیادی از ناحیه متروپولین توزیع شده است.
این گزارش می گوید که نتیجه، سردرگمی «غیرقابل انکار» در بین مردم بود، همچون رسانه هایی که Drake دریک و ۲۱ Savage را به عنوان «ستاره های جلد جدید وُگ» معرفی کردند.
لری استین، وکیل متهمان، روز سه شنبه از اظهارنظر فوری خودداری کرد و هنوز شکایت را بررسی نکرده است.
Condé Nast همین طور بدنبال غرامت حداقل چهار میلیون دلاری (۳.۵ میلیون پوند) یا سه برابر کردن سود متهمان از آلبوم و مجله «تقلبی» است. همین طور خواهان خسارات تنبیهی و پایان دادن به هرگونه نقض علامت تجاری است.



1401/08/20
13:52:55
5.0 / 5
426
تگهای خبر: پوستر , خواننده , طراح , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
آبی طرح ، گرافیک و طراحی

آبی طرح

گرافیک و طراحی

abitarh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آبی طرح محفوظ است